سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری با فروش موتورسیکلت مسروقه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق موتورسیکلت‌های سنگین که با جعل اسناد موتورسیکلت‌های سرقتی را می‌فروخت خبرداد.

سرهنگ" محمد گودرزی"  گفت: در پی افزایش سرقت و فروش موتورسیکلت‌های گرانقیمت در محله شهرک "مشیریه" تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۹ این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به دست آوردند متهم در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت موتورسیکلت‌ها و سپس تهیه اسناد جعلی میکند افزود: در یک عملیات منسجم و ترفند‌های پلیسی نهایتا درساعت ۴ صبح بیست و نهم خرداد ماه متهم را در حالی که در حال جابه جایی موتورسیکلت مسروقه بود غافلگیر و دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم ۲۲ ساله در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری و سرقت از شهروندان با ارائه مدارک جعلی اعتراف کرد و موتورسیکلت سرقتی نیز از وی توقیف شد.

سرهنگ گودرزی در پایان ضمن اینکه از شهروندن خواست حتما هنگام خرید موتورسیکلت از اصل بودن مدارک آن مطمئن شوند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

برچسب ها: سارق ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.