سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه ۱۱۱ پل ارتباط مردم و دولت

استاندار البرز گفت: سامانه ارتباطی ۱۱۱ پل ارتباطی مردم و دولت است که شهروندان مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولان مطرح می کنند.

 عبداللهی در حاشیه دیدارهای مردمی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود شهروندان به دو صورت حضوری و یا با ارتباط با سامانه ۱۱۱ می توانند مشکلات، انتقادات و درخواست های خود را مطرح کنند.


وی افزود علاوه بر دیدار های مردمی که روز سه شنبه هر هفته در تمام دستگاههای دولتی استان برگزار می شود ، روزهای چهارشنبه با حضور در محله های محروم استان به اتفاق مدیران کل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به حل مسائل مردم می پردازیم و در روز جمعه در مصلی های نماز جمعه هم میز خدمت برپاست.


وی با اشاره به این که ملاقات و دیدارهای مردمی برای شنیدن مشکلات و دغدغه آنان، رضایتمندی مردم را فراهم کرده است، افزود اداره بازرسی و نظارت بر عملکرد استانداری البرز پیگیر دستورات صادر شده است و تا برطرف شدن مشکل و خواسته شهروندان این پیگیری ها ادامه دارد.


وی افزود شهروندان می توانند برای ملاقات با مسئولان و ارائه پیشنهاد و انتقاد به سامانه ارتباطی ۱۱۱ به نشانی تارنمایwww.111.ir مراجعه کنند.


در دیدار امروز استاندار البرز با مردم مشکلات بیش از ۵۰ نفر از شهروندان مطرح و دستورات لازم برای حل مشکلات صادر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.