سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بهره برداری ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی ساخته شده در طول پارسال در این استان خبر داد.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: پارسال بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در قالب ۵۶ پروژه ساخته و آسفالت شده  که در جریان سفر وزیر  راه و شهرسازی به استان در هفته جاری این پروژه‌ها به صورت نمادین افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و آسفالت ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی هزینه شده، افزود: راه روستایی بولاماج که به صورت نمادین از تمامی پروژه‌های مذکور افتتاح می‌شود بطول ۷ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال بوده و با ساخت آن ۵۱۸ نفر خانوار سه روستا از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد.

آرامون ادامه داد: همچنین در جریان این سفر کلنگ آسفالت و ساخت ۱۶۵ کیلومتر راه روستایی نیز توسط وزیر راه و شهرسازی بر زمین خواهد نشست تا رکورد جدیدی از آسفالت راه‌های روستایی در کل کشور در آذربایجان غربی به ثبت برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: راه روستای گوگرد با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال و بهره مندی ۲۲۰۸ خانوار محل کلنگ زنی نمادین این میزان راه روستایی جدید خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.