سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۰۰ بسته غذایی به مادران باردار و شیرده در استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته ۴۰۰ سبد غذایی میان مادران باردار و شیرده توزیع شد که ارزش هر سبد ۲۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال گذشته به ۴۰۰ نفر از مادران باردار و شیرده سبد غذایی تعلق گرفت که ۱۴۰ نفر از آن‌ها در مناطق روستایی و مابقی در مناطق شهری ساکن هستند.

وی افزود: ۹۷ نفر از آن‌ها مادران باردار و مابقی مادران شیرده بودند.

ظاهری بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می‌کند که هر کدام از این طرح‌ها برای رفع نیاز بخشی از مددجویان است.

وی ادامه داد: یکی از این طرح ها، توزیع سبد غذایی میان مادران باردار و شیرده است که طی سال ۱۴۰۱ در مجموع ۴۰۰ سبد غذایی میان جامعه هدف توزیع شد که ارزش هر سبد ۲۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد خدمت رسانی به کودکان زیر پنج سال برای پیشگیری از سوء تغذیه آنهاست که در این زمینه ۵۰۰ نفر از برنامه حمایتی بهره‌مند شده اند که ۲۸۲ نفر شهری و ۲۱۸ نفر روستایی هستند.

ظاهری خاطرنشان کرد: بررسی کودکان تحت حمایت نشان می‌دهد که ۵۱ نفر زیر یک سال، ۱۷۵ نفر یک تا دو سال، ۱۴۳ نفر سه تا چهار سال و ۲۸ نفر چهار تا پنج سال سن دارند همچنین یک نفر از این فرزندان از نعمت مادر و هشت نفر از نعمت پدر محروم هستند.

 مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند بدیهی است که در اهدای کمک‌های مردمی از طریق سایت کمیته امداد و کد مهربانی امکان انتخاب نوع کمک و محل هزینه کرد فراهم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.