سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخاله برداری بیش از ۷ هزار تن در حریم راه‌های آذربایجان غربی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از نخاله برداری بیش از ۷۰۰۰ تن در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

حبیب خوش فطرت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طی دو ماه نخست سال اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی محور‌های مواصلاتی استان انجام گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نصب حدود ۱۵۰ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر افزون بر ۴۵۰ عدد گاردریل دیگر اشاره کرد.

وی همچنین به نصب بیش از ۱۲۷۴ متر نیوجرسی، تعمیر چراغ‌های روشنایی و تابلو‌های برق به تعداد ۸۵ عدد در محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه راه‌ها بالغ بر ۱۰۰۰ کیلومتر، نصب بالغ بر ۸۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی و جمع آوری، بازسازی و تعمیر نزدیک به ۹۴۴ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و شستشوی نزدیک به ۴۹۰۲ تابلو و علائم حریم راه در محور‌های ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری در دو ماهه اول سال بوده است.

خوش فطرت همچنین ایجاد ۲۰ سرعت گیر و رنگ آمیزی بیش از ۳۰۰ عدد سرعت گیر، تعمیر و نصب بیش از ۲۰۰ عدد چراغ‌های هشدار چشمک زن، ۳۲۵ اخطار به متجاوزان حریم راه و اجرای ۳۶ حکم قضایی در این خصوص را به عنوان سایر اقدامات حوزه راهداری در این مدت عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.