سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی هزار درخواست بازنشستگی بصورت برخط در استان یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: امسال تمام روند رسیدگی به درخواست‌های بازنشستگی پیش از موعد بصورت برخط انجام می‌شود.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: رسیدگی به درخواست‌های بازنشستگی پیش از موعد یا همان مشاغل سخت و زیان آور به دلیل طولانی بودن مکاتبات بین دستگاهی و کمبود نیروی کار برای بازرسی، از مشکلات پیش روی جامعه کارگری استان یزد به شمار می‌آمد.
 
او با تاکید بر اینکه ۲۴۰ هزار نفر جامعه کارگری استان را تشکیل می‌دهند افزود: امسال تمام روند رسیدگی به درخواست‌های بازنشستگی پیش از موعد بصورت برخط انجام می‌شود.
 
فلاحتی اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه علاوه بر اینکه یک بانک اطلاعاتی کاملی از جامعه کارگری استان یزد در آینده به دست می‌آید، از وضعیت واحد‌های تولیدی در استان و شرایط آن‌ها نیز به صورت آنلاین و برخط آگاه می‌شویم.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: یزد سومین استان در کشور است که به سمت الکترونیکی کردن این قسمت از خدمات خود گام برداشته و این سامانه از جامعیت بهتری نسبت به دیگر استان‌ها برخوردار است.
 
فلاحتی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ کمیته بدوی و سه کمیته تجدید نظر از درخواست‌ها ارائه شده برگزار شده که قریب به هزار پرونده از سوی اعضای کمیته مورد رسیدگی قرار گرفته است.
 
او تاکید کرد: سلامت جسمی و روانی کارگران و صیانت از نیروی کار استان یزد همیشه جزو اولویت‌های اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد و دستگاه‌های مرتبط بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.