سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی آموزش و پرورش قم برای اوقات فراغت دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اجرای برنامه‌های این معاونت برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان امسال خبر داد.

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان بعد از پایان یافتن امتحانات خرداد، گفت: برنامه‌های تابستانی امسال با شعار «تربیت؛ بدون توقف» با محوریت مساجد و کانون‌های فرهنگی و تربیتی و دارالقرآن‌های آموزش و پرورش پایگاه‌های منتخب مدارس و همچنین بیش از ۵۰ هنرستان در قم اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به سیاست‌ها و ویژگی‌های برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال اظهار کرد: مشارکت دادن دانش‌آموزان و خانواده‌ها، همکاری معلمان تحت عنوان خادم یاران رضوی، توجه به برنامه‌های تخصصی و نخبگانی در کنار برنامه‌های عمومی و هم‌افزایی و هماهنگی با همه دست‌اندرکاران اوقات فراغت از جمله مهمترین سیاست‌های معاونت پرورشی و فرهنگی در اجرای طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری است.

حجت الاسلام امینیان ادامه داد: به دنبال این هستیم که زمینه را برای مشارکت همه ظرفیت‌های مردمی و نهاد‌های فرهنگی همسو از جمله کانون فرهنگی هنری مساجد، تشکل‌های دانش آموزی، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان، مراکز اوقاف و امور خیریه که برای اوقات فراغت دانش‌آموزان طرح و برنامه دارند، فراهم کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم  افزود: زمینه ثبت پایگاه اوقاف فراغت برای تمام پایگاه‌های تابستانی در بستر سامانه نورینو (سامانه جامع پرورشی وزارت آموزش و پرورش) فراهم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.