سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سوختگیری با کارت سوخت شخصی

سوختگیری با کارت سوخت شخصی در مازندران به ۶۴ درصد رسید.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت:با رصد سیستمی روزانه آمار فروش در جایگاه‌های سوخت استان از ابتدای طرح، میزان تراکنش با کارت‌های هوشمند سوخت در حال افزایش بوده و به ۶۴ درصدی رسیده  است.

او افزود: در راستای مدیریت مصرف و توزیع بهینه سوخت و برابر بند ح تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور طرح الزام استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت شخصی در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران قرار گرفته و به همین منظور از ابتدای امسال این طرح در مازندران نیز به اجرا در آمده است.

رجب پور گفت: بمنظور کنترل و پایش میزان مصرف سوخت، جلو گیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی و همچنین حفظ وصیانت از سرمایه ملی و ردیابی از کارت‌های جامانده و مفقود شده، طرح ساماندهی کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت در سطح کشور و از جمله در مازندران اجرا شد.

او افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه SCS.NIOPDC.IR کارت‌های سوخت هوشمند جامانده در جایگاه‌ها را رصد و پیگیری کنند.

رجب پور گفت: در صورتی که کارت‌های ثبت نام شده سوخت به دست مشتریان نرسیده باشد برای حصول اطمینان و رهگیری آن با مراجعه به پلیس + ۱۰ و دریافت کد پیگیری مرسوله پستی، در باجه معطله اداره پست آن را دریافت کنند.

او افزود: میزان سهمیه یارانه‌ای در هر ماه به میزان ۶۰ لیتر و سهمیه نرخ دوم به میزان ۱۵۰ لیتر در کارت سوخت شخصی افراد شارژ می‌گردد با این توضیح که ۶۰ لیتر سهمیه یارانه‌ای تا ۹ ماه در کارت‌ها قابل ذخیره می‌باشد و مقدار ۱۵۰ لیتر سهمیه نرخ دوم تا پایان همان ماه معتبر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.