سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درآمد‌های حاصل از کشفیات مواد مخدر صرف اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد شود

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: درآمد‌های حاصل از کشفیات مواد مخدر، صرف تقویت اقدامات کمیته مقابله و اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد شود.

  سرهنگ علی رحیمی امروز در جلسه بررسی اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در استانداری به ریاست معاون سیاسی اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به لحاظ خسارات مادی و معنوی در حوزه مقابله و کشف و ضبط مواد مخدر نسبت به کل کشور بیشترین آسیب و تلفات را میبیند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین به لحاظ آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر و شیوع اعتیاد در معرض بیشترین آسیب‌ها قرار دارد.

وی افزود: از طرفی درآمد‌های ناشی از کشف و ضبط مواد مخدر و مصادره خودروها، منازل و عواید ناشی از مبارزه با پولشویی درآمد‌های مواد مخدر بیشترین درامد را در بین استان‌های کشور دارد، ولی به نظر می‌رسد اقدامات انجام شده در استان متناسب با خسارت‌ها و آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر و همچنین درامد‌های اقدامات مقابله‌ای حوزه مواد مخدر نیست.

این مسئول ادامه داد: مسئولان استان باید در جذب و بکارگیری این منابع و هزینه کرد این درآمد‌ها پیگیری ویژه داشته باشند.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: برای تحقق این مهم در برنامه بودجه و یا خود دولت باید تصمیمات لازم گرفته شود، زیراکه این استان پیشانی مقابله با مواد مخدر است.

وی تاکید کرد: با توجه به جمعیت نوجوان و جوان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌ها لازم است برای پیشگیری از شیوع اعتیاد توجه ویژه به ین منطقه صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.