سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعهد اشتغال در خراسان جنوبی ۱۶۶ درصد محقق شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: با تحقق ۱۶۶ درصدی تعهد اشتغال، استان در بین سایر استان‌های کشور رتبه دوم را دارد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با تحقق ۱۶۶ درصدی تعهداتش، رتبه دوم کشور در ایجاد اشتغال را داراست گفت: اهتمام تمام مجموعه‌ها در استان تمرکز بر ایجاد اشتغال است و تلاش خود را می‌کنیم تا از تعهدات ۱۴۰۱، امسال نیز عقب نمانیم و جایگاه خود را حفظ کنیم.

او افزود: طبق ابلاغ بانک مرکزی، سهم خراسان جنوبی برای ایجاد اشتغال امسال به ۱۷ بانک عامل اعلام شده است که بر اساس آن، بانک‌ها مکلف شده اند تا به هزار و ۷۶۰ نفر، در مجموع هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کنند و تاکنون ۳۸ درصد این تعهدات انجام شده است.

اشرفی با بیان اینکه علی رغم منابع تخصیص داده شده به بانک‌ها، سه بانک اقتصاد نوین، رسالت و پاسارگاد به تعهدات خود عمل نکرده اند اظهار کرد: این سه بانک عملکردشان در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان ذیل جز ۲ بند ب تبصره ۱۶، صفر بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی همچنین در خصوص سهمیه ابلاغی اشتغال به ۲۸ دستگاه اجرایی استان ذیل این تبصره گفت: دستگاه‌های اجرایی بر اساس سهمیه تعیین شده باید ۱۳ هزار و ۷۶۰ شغل ایجاد کنند که تاکنون ۸۲۲ شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.