سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رویداد و نمایشگاه مد و لباس «زیبا و باوقار» در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از برگزاری اولین رویداد و نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان «زیبا و باوقار» در قزوین خبر داد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از برگزاری اولین رویداد و نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان «زیبا و باوقار» در قزوین، گفت: در این رویداد در طول سه روز، لباس‌هایی در شأن بانوان ایرانی عرضه خواهد شد.
وی اظهار کرد: در مجموع ۶۱ برند مد و لباس در این رویداد حضور دارند که ۵۰ برند ملی از استان‌های مختلفی همچون قم، تهران، کرج، همدان، مازندران و گلستان حضور دارند و در کنار آن ۶ برند طراحی و تولیدی از قزوین هم در این رویداد سهیم‌اند.

فائزی گفت: تیم‌های خوب طراحی و تولیدی دست به دست هم دادند تا در یک اقدام کوتاه‌مدت بتوانند پوششی عفیفانه که با شأن و شخصیت بانوی ایرانی همخوانی داشته باشد را به زنان جامعه عرضه و معرفی کنند. اقدام میان‌مدت هم تأسیس مراکز عرضه پوشاک دائمی است که با همراهی بخش خصوصی جهت راه‌اندازی چندین فروشگاه عرضه پوشاک بانوان محقق خواهد شد.

این مسئول افزود: کار بلندمدت در حوزه بهبود پوشاک بانوان اقدامی است که با همکاری استانداری و شرکت شهرک‌های صنعتی به وقوع خواهد پیوست تا بتوان در شهرک کاسپین ۲ شهرک صنفی پوشاک را افتتاح کرد و با دعوت از برند‌های معروف بتوان در محلی که روزانه بیش از یک میلیون تردد دارد پوشاک باکیفیت تولید داخل را به معرض نمایش گذاشته و با قیمت مناسب به فروش رساند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اولین رویداد و نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان یک رویداد ایجابی در حوزه اجتماعی است که به کمک ارگان‌های مختلف نیاز داریم تا از کم‌کاری‌ها و جفا‌های گذشته عبور کرده و لباس خوب و خوش‌قیمت را به بانوان عفیف عرضه کنیم. امیدواریم با این تلاش‌ها برخی از چالش‌های حوزه پوشاک را در میان‌مدت مرتفع کنیم.

فائزی با بیان اینکه سرای بهشتیان در سرای سعدالسلطنه میزبان این رویداد خواهد بود گفت: روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ تا ۲۲ نمایشگاه برقرار است و برند‌های مطرح طراحی و تولید سه روز مهمان استان قزوین هستند؛ به سبب این رویداد ظرفیت‌هایی را در استان کشف کردیم که تولیدات آن‌ها تاکنون بی‌واسطه به تهران عرضه می‌شد و ما از وجود آن‌ها بی‌اطلاع بودیم.

وی در ادامه از برگزارکنندگان این رویداد نام برد و اظهار کرد: شهرداری، سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، صداوسیمای مرکز قزوین، کانون‌های مساجد استان و مؤسسه پویشگران فناور پارسیان در کنار اداره کل ارشاد اسلامی استان قزوین رویداد بزرگ مد و لباس بانوان را رقم زدند.

ویژگی نمایشگاه، تنوع، کیفیت و قیمت مناسب است

در ادامه این نشست سعید جام‌آبادی؛ مدیرعامل شرکت پویشگران و مجری برگزاری نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه شرکت پویشگران چهارشنبه ۳۱ خرداد تا جمعه دوم تیرماه ۱۴۰۲ در شهر قزوین بر پا خواهد شد. شهر‌های همدان، کرمانشاه، اصفهان، کاشان، بجنورد، قشم، زنجان، گرگان، رشت و یزد ۱۰ شهری بودند که پیش از این میزبانی نمایشگاه بزرگ مد و لباس را پذیرفته و به شایستگی برگزار کردند. در تمام این شهر‌ها با استقبال مردم بالغ بر ۷ میلیارد تومان گردش مالی برای نمایشگاه رقم خورد.

مجری برگزاری نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان خاطرنشان کرد: در انتخاب برند‌ها جهت حضور در نمایشگاه؛ طراحی، کیفیت کالا و قیمت مورد نظر است و ملزوماتی همچون چادر، عبا، مانتو، حوزه کودک، اکسسوری و پوشش سر آماده ارائه به هموطنان است.

وی افزود: توزیع پنج‌هزار دعوتنامه و بن تخفیف، طرح تعویض چادر کهنه با نو از جمله تخفیفاتی است که برای مراجعان تدارک دیده شده است. ۲ گروه در نمایشگاه حضور دارند، عده‌ای تولید کننده هستند و گروه دوم طراحانی که سطح توان تولید آن‌ها در حد یک رگال است و زمانی‌که تعداد تولید پایین باشد قیمت فروش بالا می‌رود.

جام‌آبادی گفت: همه اقشار با توان مالی متفاوت می‌توانند مخاطب این نمایشگاه باشند و خرید کنند و علت استقبال مردم در ۱۰ استان قبلی، تنوع مدل و کیفیت بالای محصولات عرضه شده بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.