سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متقاضیان بدون واریز وجه از طرح نهضت ملی مسکن حذف نمی‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: چنانچه متقاضی مسکن ملی نتواند پس از ثبت نام در طرح، وجه اولیه را واریز کند، از سامانه حذف نشده و تا زمان تأمین وجه در صف تخصیص پروژه قرار می‌گیرد.

ایوب اسداللهی گفت: متقاضیانی که در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده و پیامک واریز وجه را دریافت کرده باشند، اما امکان واریز وجه ندارند، از سامانه حذف نشده و پس از واریز، مجدداً درطرح های دیگر تخصیص داده خواهند شد.

او با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت خانه دار شدن تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر ضعیف است، تصریح کرد: لازمه تحقق این امر، افزایش میزان تسهیلات و کاهش نرخ سود تسهیلات است که در این زمینه نیز وام‌های کم بهره با مدت پرداخت طولانی برای دهک‌های یک تا چهار درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، در استان همدان ۱۸ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است که از این تعداد، ۱۲ هزار و ۶۲۵ واحد مربوط به شهر همدان است و ۲۲۴ واحد مسکونی شهر همدان در هفته دولت سال‌جاری به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

بنا به گفته معاون عمرانی استاندار، در همدان ۴۹ هزار متقاضی مسکن ملی وجود دارد که در هفته گذشته عملیات اجرایی ۱۱ هزار واحد مسکن ملی در شهر همدان با حضور مقامات کشوری و استانی و نمایندگان مجلس آغاز شد که بارقه امیدی برای خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن در همدان است و امیدواریم این مساکن براساس قول مسئولان، در موعد مقرر به شهروندان همدانی تحویل داده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.