سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام از واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات در استان سمنان

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تام ویژه ارائه تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی این استان خبر داد .

 قدس با اعلام این خبر افزود: با توجه به امضای تفاهم نامه سه جانبه همکاریبین وزارت صمت، بانک ملی ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، طرح تام به منظور تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح  به منظور کمک به تامین مالی پروژه‌ها و واحد‌های دارای اولویت بخش صنعت، معدن و تجارت اجرا و به واحد‌های تولیدی متقاضی ، تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش پرداخت می‌شود .

به گفته قدس ، واحد‌های تولیدی متقاضی می‌توانند با مراجعه به سایت khedmat.mimt.gov.ir بخش تامین مالی - تسهیلات تام، برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: با توجه به برنامه ابلاغی وزارت صمت، اولویت اصلی تخصیص برای پرداخت تسهیلات و تامین مالی مرتبط با طرح‌های فناورانه و دانش بنیان، تکمیل طرح‌های نیمه تمام پیشران و گلوگاهی، فعال کردن ظرفیت خالی و افزایش راندمان تولید و واحد‌های راکد صنعتی و معدنی، تعمیق ساخت داخل و تامین مالی اصناف تولیدی است.

قدس اضافه کرد:  بر اساس اعلام  بانک‌های عامل استان سمنان ، پارسال بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شده است و در امسال نیز پس از ابلاغ دستورالعمل‌ها و آغاز فرآیند ثبت نام، به واحد‌های تولیدی اطلاع رسانی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.