سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح غربالگری بانوان توسط شهرداری کرمانشاه

رئیس اداره سلامت اجتمایی و شهروندی شهرداری کرمانشاه گفت : تا دوم تیرماه طرح غربالگری بانوان شاغل و خانواده‌های کارگران مجموعه شهرداری انجام می شود.

جهانگیری رئیس اداره سلامت اجتمایی و شهروندی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه ویزیت و معاینه مراجعه کنندگان به صورت رایگان در حال انجام است گفت : افراد می‌توانند از ساعت ۸صبح الی ۱۲ ظهر به فرهنگ سرای شهید سلیمانی واقع در چهار راه جوانشیر کرمانشاه مراجعه و توسط تیم پزشکی معاینه شوند.

وی پیشگیری، تشخیص و درمان به موقع سرطان در بین بانوان را از اهداف طرح عنوان کرد و افزود : شهروندان دیگر هم چنانچه علاقمند باشند می‌توانند مراجعه و به صورت رایگان ویزیت شوند.

رئیس اداره سلامت اجتمایی و شهروندی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت هم زمان با ویزیت رایگان آزمایش‌های غربالگری همچون فشارخون، قند و چربی هم از مراجعه کنندگان گرفته میشود.

جهانگیری گفت: از ابتدای سال تاکنون سه مرحله ویزیت رایگان ویژه مناطق محروم و کم برخوردار توسط اداره سلامت اجتمایی و شهروندی شهرداری کرمانشاه انجام شده است.

وی از ویزیت رایگان اطفال هم در چند روز آینده خبر داد و افزود: در روز‌های ۳۰و ۳۱ خرداد ماه جاری و به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) پزشک اطفال در فرهنگ سرای شهید سلیمانی حاضر و به صورت رایگان کودکان ویزیت می‌شوند .

جهانگیری یاد آور شد: والدین همراه فرزندان خود می‌توانند از ساعت۹:۳۰ تا ۱۲ ظهربه این فرهنگ سرا مراجعه کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.