سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه تله کابین یک جاذبه ثانویه

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های گردشگری برای این شهرستان، گفت : اجرای پروژه تله کابین به عنوان یک جاذبه ثانویه می‌تواند به ماندگاری بیشتر گردشگر در پاوه کمک کند.

شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه گفت : موافقت اصولی اجرای پروژه از سوی میراث فرهنگی صادر شده و می‌توانیم به عنوان یک پروژه گردشگری برای اخذ تسهیلات آن را به بانک معرفی کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی پاوه با تاکید براینکه لازمه اجرای پروژه تله کابین احداث یک پارکینگ طبقاتی در ایستگاه اول آن است، اظهار کرد: احداث پارکینگ طبقاتی بدون همکاری سرمایه گذار و شهرداری امکانپذیر نیست و به نظر می‌رسد به دلیل بزرگی پروژه، سرمایه گذار باید یک شرکت مشاور قوی را پای کار بیاورد تا شهرداری را جهت مشارکت در اجرای آن اقناع کند.

شریفی خاطرنشان کرد: شهرداری یک دستگاه عام المنفعه است و قطعا اگر سرمایه گذار با همراهی یک شرکت مشاور قوی با این دستگاه رایزنی داشته باشد و یک برنامه زمانبندی بدهد، شهرداری هم پای کار خواهد آمد.

وی گفت: باتوجه به ظرفیتی که تله کابین می‌تواند برای حوزه گردشگری شهرستان پاوه ایجاد کند، نیاز است با همکاری مسئولین شهرستان موانع احداث این پروژه برطرف شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.