سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات یک جوان از خودکشی با اقدام به‌ موقع پلیس

حضور به موقع نیرو‌های پلیس ۱۱۰ مانع از خودکشی پسر جوان در شهرستان میاندورود شد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک مورد اقدام به خودکشی در ابتدای شهر سورک، مراتب به سرعت به یکی از واحد‌های نزدیک محل اعلام شد.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارکنان پلیس ۱۱۰ در صحنه حاضر و مشاهده کردند که پسر جوانی قصد پرتاب نمودن خود از روی پل عابر پیاده را دارد و تعدادی از اهالی و عابران در محل تجمع دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: با اقدامات به موقع روانشناسی و کنترل هیجانات فرد توسط همکاران انتظامی در محل حادثه، از خودکشی و مرگ حتمی پسر جوان جلوگیری شد و این جوان ضمن معرفی به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری شهر سورک، علت ارتکاب به این اقدام را مشکلات خانوادگی ناشی از طلاق والدین و استفاده از داروی اعصاب و روان توسط خودش عنوان کرد.

سرهنگ ساداتی با اشاره به این که اقدامات درمانی و رفع مشکل وی در دستور کار کارشناسان دایره مشاوره و مددکاری قرار گرفت، افزود: با ایجاد دایره مشاوره و مددکاری در کلانتری ها، شهروندان می‌توانند در صورت لزوم از خدمات رایگان این مراکز در زمینه‌های مختلف شغلی، تحصیلی و مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

برچسب ها: خودکشی پسر ، پلیس 110
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.