سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آئین افتتاحیه پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاه

آئین افتتاحیه پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاه در مجتمع آموزشی، اردویی و فرهنگی شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد.

علی صفدری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، امروز (۲۸ خرداد) با بیان اینکه باید برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان برنامه ریزی شود، گفت : نباید بگذاریم اوقات فراغت دانش آموزان به بطالت بگذرد و حتما باید از فرصت تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده کنیم.

صفدری تاکید کرد: تابستان بهترین فرصت برای صاحب مهارت کردن دانش‌آموزان بوده و خانواده‌ها باید از این فرصت برای آموزش مهارت‌های متناسب با استعداد دانش آموزان استفاده کنند.

صفدری تاکید کرد: برنامه اوقات فراغتی خوب برنامه‌ای است که در پایان تعطیلات تابستانی یک آورد و نتیجه خوب برای دانش‌آموزان داشته باشد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغتی تابستان امسال با شعار تربیت بدون توقف آغاز خواهد شد، گفت: از امروز تمامی پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مجموعه آموزش و پرورش استان فعال خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه همه کانون‌های فرهنگی تربیتی، سالن‌های ورزشی و حیاط مدارس در فصل تابستان پذیرای دانش آموزان خواهند بود، گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار دانش آموز برای شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش در استان ثبت نام کرده و در صورت استقبال دانش آموزان باز هم امکان افزایش ظرفیت وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با بیان اینکه امسال ۶۰۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت از سوی دستگاه تعلیم و تربیت در استان فعال خواهد شد، گفت: پایگاه‌های اوقات فراغتی آموزش و پرورش با شهریه جزیی آماده حضور دانش آموزان هستند.

 وی یادآور شد: تابستان سال گذشته ۵۸۵ پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان فعال شده بود و در نهایت ۸۰ هزار دانش‌آموز در این پایگاه‌ها حضور پیدا کردند.

 وی اشاره‌ای هم به ایجاد ۵۳ پروژه ورزشی در مجموعه آموزش و پرورش استان از سال گذشته داشت و گفت: در طول یک سال گذشته جهش خیلی خوبی از حیث ایجاد فضا‌های ورزشی در آموزش و پرورش استان صورت گرفته است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.