سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشت مرکز خرید گندم در شهرستان شاهرود فعال است

رییس اداره تعاون روستایی شاهرود با بیان اینکه هشت مرکز خرید گندم در این شهرستان فعال است، گفت: امسال مرکز خرید گندم شهر رویان نیز به این مراکز اضافه شد.

فوقانی گفت: ۲ مرکز خرید گندم از ۱۶ خردادماه در خارتوران و بیارجمند شاهرود محصول گندم جمع آوری شده کشاورزان منطقه را تحویل می‌گیرند.

وی با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و ۹۰۰ تن گندم با اجرای طرح خرید تضمینی و مباشرتی از کشاورزان شهرستان شاهرود خریداری شد، ادامه داد: این میزان خرید گندم طی چهار سال گذشته بی‌سابقه بود و یک رکورد محسوب می‌شود و امسال نیز بر اساس نظر کارشناسان، خرید بیش از ۶ هزار تن گندم از کشاورزان برآورد می‌شود.

فوقانی با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای خرید گندم‌های بذری تامین شده است، اظهار کرد: پیمانکاران امسال بدون هیچ مشکلی پس از تحویل بذرها، وجه آن را کمتر از ۲ هفته دریافت خواهند کرد.

رییس اداره تعاون روستایی شاهرود تصریح کرد: امسال برای نخستین بار پیمانکاران از خدمات سمپاشی با پهپاد و همچنین بذر و سموم مورد نیاز به صورت اعتباری برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه پارسال حدود ۷۵۰ تن بذر با کیفیت در شاهرود تولید شد، افزود: این میزان بذر تولیدی به سایر نقاط استان و ۲ مورد هم به خارج از استان ارسال شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.