سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۸ پرونده قاچاق چوب در ملایر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر از تشکیل ۸ پرونده قاچاق چوب و معرفی به مراجع قضایی در طول سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

جواد زنگنه از بازدید ۱۵۰۰ کامیون حمل چوب در طول سال گذشته خبر داد و افزود: این بازدید‌ها در قالب ۳۰۰ مأموریت و به طور میانگین بازدید روزانه از پنج کامیون حامل چوب انجام شده است.

او با بیان اینکه طی سه ماهه نخست امسال نیز ۴۰۰ بازدید در قالب ۸۰ مأموریت انجام شده است، گفت: سال گذشته ۱۲ مورد و سه ماهه نخست امسال نیز سه مورد ایست و بازرسی قاچاق چوب داشتیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر با تأکید بر ممنوعیت قطع درختان در اراضی ملی و اینکه هیچ مجوزی در این زمینه صادر نمی‌شود، به بازدید روزانه نیرو‌های اداره منابع طبیعی از پنج تا شش کامیون حمل چوب در شهرستان اشاره و مطرح کرد: مجوز حمل چوب با محدودیت‌های زمانی برای رسیدن به مقصد و مجوز قطع صادر می‌شود و اگر خلاف این باشد، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

زنگنه افزود: برخی از کامیون‌های حمل چوب، چوب جنگلی نیست یعنی درخت در اراضی ملی کاشته نشده است که این موارد حمل غیرمجاز چوب باغی است و نباید اصطلاح قاچاق چوب را برای آن به کار برد.

او تصریح کرد: پارسال ۱۸ هزار تن و سه ماهه نخست امسال ۶ هزار تن مجوز حمل چوب صادر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.