سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین زمین احداث ۵۷۰ واحد مسکونی در شهرستان سامان

سرپرست فرمانداری سامان گفت: زمین مورد نیاز برای احداث ۵۷۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این شهرستان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

محمدتقی گنجعلی اظهار داشت: با توجه به نشست‌های مختلف شورای تامین مسکن در سال ۱۴۰۱ و امسال و براساس پیگیری‌های مستمر انجام شده، ۱۰ هکتار زمین در شهر سامان از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان سامان قرار گرفت.

وی افزود: به‌همین منظور عملیات اجرایی ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سامان از سال‌جاری عملیاتی شد.

گنجعلی اضافه کرد: آماده‌سازی زمین از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری و شهرستان سامان در حال پیگیری است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرستان از سوی متقاضیان واجد شرایط یادآور شد: امیدواریم با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و تلاش شرکت‌های خدمات‌رسان شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط بتوان ساخت ۱۷۰ خانه مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای سامان آغاز شود.

گنجعلی اظهار داشت: در شهر هوره این شهرستان زمین برای احداث طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده و براساس هماهنگی با اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در حال تملک است.

وی گفت: در همین راستا متقاضیان واجد شرایط شناسایی شده‌اند و امید است بتوانیم آن‌ها را سامان‌دهی و عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر هوره را آغاز کنیم.

گنجعلی تاکید کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت ۵۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سامان در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن که ثبت‌نام کرده‌اند و به‌دنبال احداث مسکن هستند باید به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سامان مراجعه کنند تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

علی چراغیان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سامان گفت: از مجموع ۵۷۰ واحد زمین که اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گذاشته قرعه‌کشی برای ۱۷۴ واحد انجام و قرارداد‌های اجاره عرصه متقاضیان تنظیم و برای صدور پروانه ساخت به شهرداری و نظام مهندسی ساختمان ارسال شده است.

وی ادامه داد: عملیات آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن با استفاده از ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در حال انجام است و تا آخر تیر ماه به پایان می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.