سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ٢٨ هیأت ورزشی در ایرانشهر

رییس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر گفت: ٢٨ هیات ورزشی با بیش‌از ۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان مشغول به فعالیت‌های ورزشی هستند.

  پناه  گفت: سامان دهی ورزشکاران و توسعه فضا‌های ورزشی از رویکرد‌های مهم اداره ورزش و جوانان ایرانشهر به عنوان جوانترین شهر سیستان و بلوچستان و کشور است.

وی با اشاره به فضا‌های ورزشی در این شهرستان تصریح کرد: به ازای هر نفر ۴٣ سانتی متر در بخش سرپوشیده و روباز، فضای ورزشی داریم که با توجه به علاقه‌مندی جوانان و استعداد‌های ورزشی در این شهرستان امیدواریم با همکاری مسوولان، سرانه فضای ورزشی منطقه افزایش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر گفت: امکانات ورزشی باید به سهولت در اختیار جوانان قرار گیرد تا همه آنان بتوانند از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند.

پناه با اشاره به رشته‌های ورزشی فعال در ایرانشهر افزود: ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های رزمی، کشتی، دوومیدانی، تنیس روی میز، والیبال کریکت، فوتبال و بسکتبال در سیستان و بلوچستان جایگاه خوبی دارند.

تعدای از ورزشکاران هم نبود حامی مالی با توجه به امکانات محدود اداره ورزش و جوانان ایرانشهر یکی از عمده مشکلات ورزشکاران این شهرستان است .

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.