سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع دو حادثه رانندگی با ۲ کشته و یک مجروح در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از وقوع دو حادثه رانندگی با ۲ کشته و یک مجروح در جاده قلات و بلوار ولایت خبر داد.

هادی عیدی‌پور گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۳۲ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی تراکتور گزارش شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۴ و ۸ رابه همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در ابتدای جاده قلات اعزام کرد.

او گفت: در این حادثه یک تراکتور کشاورزی از حاشیه جاده خارج و سپس واژگون می‌شود و سبب گیر افتادن راننده در زیر تراکتور میشود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات نجات وی را خارج کرده و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه این حادثه متاسفانه به علت شدت حادثه منجر به فوت راننده تراکتور شد، عنوان کرد: آتش نشانان در محل پس از استقرار صحیح خودرویی نسبت به ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو، پاکسازی محل نسبت به نشت گازوئیل و جلوگیری از حریق احتمالی اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد پراید و پژو ۴۰۵

عیدی‌پور گفت: همچنین طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳و۱۰ را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه دربلوار ولایت اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به خودروی۴۰۵برخورد می‌کند.

عیدی‌پور گفت: بر اثر این حادثه راننده و سرنشین خودروی سواری پراید در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، آن‌ها را از خودرو خارج کردند. 

او گفت: متاسفانه در این حادثه راننده خودروی سواری پراید کشته و سرنشین آن مصدوم شده بود که توسط نیرو‌های امدادی مصدوم راجهت ادامه مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

عیدی‌پور گفت: همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.