سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مرحله دوم طرح شهید عجمیان در مدارس چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای ۴۰۰ مدرسه همزمان با سراسر کشور در استان اجرا شد.

افشین امیریان اظهار داشت: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزیی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیت نیرو‌های جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح در ایام نوروز اجرا شد، افزود: در تابستان امسال نیز این طرح با همکاری گروه‌های جهادی، دانش‌آموزان و معلمان اجرا خواهد شد تا بتوان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و دانش‌آموزان در راستای کسب مهارت برای دانش‌آموزان و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها قدم برداشته شود.

احسان طاهری دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در ایام نوروز امسال ۱۷ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گروه‌های جهادی و قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان بهسازی و شاداب‌سازی شد.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: مرحله دوم این طرح در تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین فعالیت دانش‌آموزان جهادی اجرا خواهد شد و رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس و تعمیر میز و نیمکت و صندلی و کلاس‌های درس انجام خو اهد شد.

طاهری ادامه داد: در مرحله نخست این طرح در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان رنگ خریداری و در اختیار ۱۰ گروه جهادی قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.