سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک‌های مومنانه پارس‌آباد به مناطق سیل‌زده اردبیل ارسال شد

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان پارس آباد از ارسال کمک‌های مؤمنانه به منطقه سیل زده استان اردبیل خبرداد.

علی پیرجاهد گفت: حس همنوع دوستی و فداکاری‌های شهرستان پارس آباد زبانزد عام و خاص است و کمک‌های مردمی می‌تواند نقش پررنگی در کاهش درد و آلام آسیب‌دیدگان مردم  سیل زده داشته باشد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد  امدادرسانی و کمک‌های مومنانه شهروندان در جهت کاهش آلام زلزله‌زدگان را ضروری دانست و می گوید: مردم شهرستان پارس آباد همیشه در بزنگاه تاریخی در صحنه بود و در این موضوع نیز از کمک‌های انسان دوستانه خود دریغ نخواهد کرد. 

او  با بیان اینکه بسیج و گروه های جهادی شهرستان پارس آباد در لبیک به ندای ولی امر مسلمین آماده کمک رسانی به مردم سیل زده در اقصی نقاط کشور هستند، گفت: تقویت وحدت و همدلی برای کمک به سیل زدگان مورد توجه همگان است.

پیرجاهد می گوید: گروه‌های جهادی شهرستان پارس آباد آمادگی کامل برای اعزام به منطقه سیل زده استان اردبیل را دارند و در صورت اعلام نیاز در سریع‌ترین فرصت این  امرمهم انجام خواهد شد تا بتوانند در بخش‌های مختلف خدمت رسانی کنیم. 

به گفته او،: به تعداد 3 هزار بطری آب معدنی در قالب کمک های مومنانه توسط خیرین و بسیج سازندگی جمع آوری  و مناطق سیل زده شهرستان های گرمی، بیله سوار، انگوت ارسال شد. 
پیرجاهد با بیان اینکه ما همچنان آماده جذب کمک های مردمی هستند، گفت: روند کمک رسانی به سیل زدگان همچنان ادامه خواهد داشت. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد  کمک به مردم سیل زدگان را امری ضروری دانست می گوید: همشهریان عزیز می‌توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج درشهرستان پارس آباد تحویل دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.