سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی کشور:

روستای گلستانک البرز قابلیت تبدیل به روستای ملی صنایع‌دستی را دارد

جلالی با اشاره به قابلیت گلستانک برای تبدیل به روستای ملی صنایع دستی، گفت: روستای گلستانک ظرفیت این را دارد که پذیرای هنرمندان رشته‌های مختلف از سراسر کشور باشد و به ناحیه صنایع دستی تبدیل شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در حاشیه بازدید از کارگاه‌های صنایع دستی روستای گلستانک که به همراه مدیر کل میراث‌فرهنگی البرز انجام شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به تنوع محصول و کارگاه‌های مختلف به ویژه در زمینه سفال و سرامیک در این منطقه گفت: این موضوع می‌تواند در توسعه معیشت منطقه تأثیر بسزایی داشته‌باشد و عزم مدیریت‌شهری و همچنین مدیریت کلان را می‌طلبد.

او با اشاره به اینکه این ظرفیت نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح است، گفت: امیدوارم تسهیلاتی که امسال در نظر گرفته شده با همکاری اداره کل دهیاری‌های کشور منجر به تبدیل این منطقه به قطبی برای گردشگری و صنایع‌دستی مخصوصا گردشگری تجربه محور باشد.

 جلالی افزود: موقعیت جغرافیایی این روستا و نزدیکی به تهران مزیتی است که امکان تورهای یک روزه با تجربه‌ای متفاوت را برای گردشگران فراهم می‌کند و لازم است این موضوع در فهرست کاری  حوزه گردشگری نیز قرار بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.