سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۱۶۲ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به کشاورزی قزوین

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۱۶۲ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به حوزه کشاورزی استان از محل منابع پیش بینی شده استانی و سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافت.

حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین  گفت: از این میزان ۱۱۲ میلیارد و ۷۳۶ میلیون تومان سهم جهاد کشاورزی بوده است.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهار کرد: سایر اعتبارات تخصیص داده شده نیز سهم دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان قزوین شامل دامپزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری و امور عشایر بوده است.

این مسوول افزود: تمرکز اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان قزوین در بخش کشاورزی تقویت زیرساخت‌های این حوزه از جمله در بخش آب و خاک از جمله اجرای طرح‌های آبخیزداری، تکمیل استخر‌های نیمه تمام، انتقال آب و توسعه آبیاری‌های نوین است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه اعتبارات سفر رئیس جمهور در بخش کشاورزی قرار است طی سه سال تخصیص پیدا کند، اظهار کرد: احیا و تقویت دشت قزوین نیز با تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور دنبال و پیگیری می‌شود.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

این استان با وجود آنکه کمتر از یک درصد مساحت ایران را به خود اختصاص داده است، با برخورداری از دشت حاصلخیز قزوین سالانه بین ۴ تا ۵ درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.