سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۱۳۸ میلیارد تومان کمک توسط مراکز نیکوکاری خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان شمالی از جذب ۱۳۸ میلیارد تومان کمک توسط مراکز نیکوکاری خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد.

مجید الهی راد گفت: به همت خیرین و مراکز نیکوکاری استان طی سال گذشته بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جذب و برای نیازمندان هزینه شده است.

او گفت: در سال گذشته یک هزار و۶۸۸ فرد نیکوکار در مراکز نیکوکاری استان جذب شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ هزار و ۱۶۹ نفر نیازمند در سامانه ملی شبکه نیکوکاری ثبت شده اند؛ افزود: فعالیت‌های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان، تقویت بعد مردمی خدمت‌رسانی به نیازمندان، در هدفمندسازی فعالیت‌ها و هم‌افزایی در منابع موردنیاز برای خدمت‌رسانی بسیار موثر بوده است.

الهی راد با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در توانمندی و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت، بیان کرد: بهترین راهکار برای مقابله با فقر، توانمندی خانواده‌های نیازمند و توانمندی اقتصادی و فرهنگی آنهاست که بسیاری از مشکلات مددجویان را برطرف و از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان  گفت: این مراکز با همیاری و همکاری مردم و خیرین تلاش می‌کنند نیازمندان ساکن در همان محل را شناسایی و بخشی از مشکلات آن‌ها را مرتفع کنند که وجود مراکز نیکوکاری سبب شده روند زمانی رسیدگی به نیاز‌های اساسی فقرا و محرومان جامعه کاهش یابد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.