سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسان شدن ازدواج جوانان با پرهیز از تجمل‌گرایی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از خانواده‌ها خواست با پرهیز از تجمل‌گرایی شرایط را برای ازدواج جوانان تسهیل کنند.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نقش فناوری هسته‌ای در توسعه و پیشرفت کشور، گفت : فناوری هسته‌ای کلید دستیابی به دانش روز دنیا است و باید خود را به آن مجهز کنیم.

آیت الله علما افزود: فناوری هسته‌ای کاربرد‌های زیادی داشته و در بخش‌های مختلف تولیدی و درمانی نقش دارد، لذا برای موفقیت در حوزه‌های پزشکی، کشاورزی و ... به این فناوری احتیاج داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به موفقیت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، تصریح کرد: باوجود تحریم‌های همه جانبه علیه کشور، پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف خصوصاً فناوری هسته‌ای برای جهانیان حیرت‌آور است.

آیت الله علما با اشاره به در پیش بودن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، از این ازدواج به عنوان موفق‌ترین ازدواج دنیا یاد کرد.

وی از جوانان خواست ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) را الگوی ازدواج خود قرار داده و با تکیه بر اصل ساده زیستی زندگی زناشویی خوبی را برای خود رقم بزنند.

وی ازدواج را ضامن سلامت روانی و معنوی جامعه دانست و از خانواده‌ها خواست با پرهیز از تجمل‌گرایی شرایط را برای ازدواج جوانان تسهیل کنند .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.