سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفیت و بهداشت آب شرب شهرکرد مورد تایید است؟

مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری به عنوان مرجع و ناظر کیفی آب اعلام کرد: در صورت مواجهه با کدورت بالا در آب، برای اطمینان از سلامت آب؛ به مدت ۱۰ دقیقه در دمای ۷۰ درجه سانتی گراد جوشانده و بعد مصرف گردد.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری؛ در جا‌هایی که کدورت در آب بالا است یا بو و طعم ناخوشایندی در آب وجود دارد و برای شهروندان مقبولیت ندارد؛ برای اطمینان از سلامت آب؛ باید آب برای شرب به مدت ۱۰ دقیقه در دمای ۷۰ درجه سانتی گراد جوشانیده و پس از نیم ساعت خنک شدن مصرف گردد.

 شرکت آب و فاضلاب مکلف است آب سالم در اختیار شهروندان گرامی قرار دهد و وظیفه تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی بر عهده آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب است که از وظیفه سنگین و حیاتی خویش مطلع هستند.

 جا‌هایی که مشکل کدورت آب وجود دارد؛ لطفا شهروندان عزیز با تلفن ۱۲۲ شرکت ابفا تماس بگیرند. ابفا متعهد به پاسخگویی شبانه روزی و رفع مشکل است.

 هم استانی‌های ارجمند هر گونه شکستگی لوله یا شکایت خویش از ابفا را با ادرس دقیق در سامانه ۱۹۰ ثبت نمایید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازرسین بهداشت محیط رسیدگی می‌کنند.

 مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان نظارت جدی و مستمر بر آب داشته و وضعیت موجود را به مجریان تامین و توزیع آب اطلاع کامل و لحظه‌ای داده و کاملا در جریان کیفیت آب هستند. همچنین گزارشات مزبور به دستگاه‌های نظارتی نیز ارجاع شده است.

برچسب ها: آب شرب ، مرکز بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رامین احمدی
۱۹:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
خواهرزاده من یک هفته بیمارستان بستری بود بخاطر آلودگی آب و همینطور خانمم چندروز حالش بد بود بخاطر آلودگی آب