سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار تهران؛

قطعی آب دغدغه اهالی و کسبه چهاردانگه شد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی مشکل قطعی آب در شهر چهاردانگه استان تهران را روایت کرد.

هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما میزان مصرف آب با توجه به مصرف مشترکان بالا می‌رود. این موضوع در برخی از مواقع با قطعی و افت شدید فشار آب همراه شده است؛ بنابراین مصرف بهینه آن ضروری به نظر می‌رسد. چند روزی است که شهر تهران و شهر‌های اطراف آن با مشکل قطعی آب مواجه هستند، بطوریکه موجب تعطیلی برخی از تولیدی‌ها و کارگاه‌های صنعتی در شهر چهاردانگه استان تهران شده است. 
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از نگرانی کسبه و کارگاه‌های تولیدی این شهر خبر داد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید ازدیروز درخبر‌ها اعلام شده که همه مناطق تهران مشکل قطع آب حل شده وهیچ مشکلی نیست، اما منطقه ۱۹ واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی شهر چهاردانگه از ساعت ۲۳ سه شنبه شب تا کنون مشکل قطعی آب دارد و با توجه به صنعتی بودن منطقه کلی ازمشاغل را مجبور به تعطیل کردن تولیدی‌ها وکارگاه یشان شدند. در منازل مسکونی مشکل قطعی آب ما را کلافه کرده و تحمل این موضوع به ویژه برای افراد مسن دشوارتر است. بار‌ها پیگیری کردیم، اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. خواهش می‌کنم بررسی کنید.


سلام خداقوتف از منطقه چهاردانگه پیام می‌دهم گفته بودند هیچ مشکلی درخصوص آبرسانی نداریم، ولی بعداز ۸۰ساعت همچنان بدون آب توی گرما موندیم و تماس که گرفتیم با سامانه ۱۲۲ فرمودند خرابی دارد و ساعت ۲۲ وصل می‌شود، اما وصل نشد خواهش میکنم مثل همیشه لطف کنید و پیگیری بفرمایید

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.