سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت وام به واحد‌های تولیدی شادگان تسهیل شود

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان خواستار همکاری بیشتر بانک‌های عامل به واحد‌های تولیدی در شادگان شد.

جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال در این شهرستان، توسعه کشاورزی، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، ایجاد صنایع جانبی خرما و حوزه گردشگری است و انتظار می‌رود همه دستگاه‌های متولی در رفع مشکلات این واحد‌ها تلاش کنند.

او با اشاره به پتانسیل‌های موجود مناسب در بخش‌های کشاورزی و گردشگری شادگان گفت: این شهرستان با وجود فولاد، بندر، کشاورزی، تالاب بین المللی و همچنین راه‌اندازی یک واحد پتروپالایش، زمینه مناسبی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد.

جلالی می گوید: بانک‌ها موظف به دادن تسهیلات و وام به واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

به گفته او بیشتر واحد‌های تولیدی در شادگان نیازمند اعطلای تسهیلات بانکی هستند و با بازگشت آن‌ها به تولید شرایط مناسب اشتغال در شادگان فراهم می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: راه اندازی شرکت فولاد شادگان به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان، تسریع در روند پرداخت تسهیلات جاری تک رقمی برای کارگاه‌های بسته بندی خرما و راه‌اندازی مجدد واحد‌های راکد مهمترین برنامه‌ها در جهت اشتغال و رونق اقتصادی شادگان است.

 صالح زاده فرماندار شادگان نیز خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان شد و گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی راکد و تعطیل، بررسی و برای بازگشت به چرخه تولید آن‌ها چاره اندیشی شود.

جمال صالح‌زاده می گوید: مدیران اجرایی شهرستان باید زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند و هر نوع مانعی را برای فعالیت واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال از میان بردارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.