سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری یکی از مروجان بی اخلاقی فضای مجازی در کردستان

رئیس پلیس فتای کردستان از دستگیری فردی با ترویج مسایل غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ مهدی دانش‌پور رئیس پلیس فتای کردستان  از بازداشت فردی با ترویج مسائل غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی در فضای مجازی کردستان خبر داد و اظهار داشت: این جوان ۲۵ ساله در پی رصد مستمر فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتای استان دستگیر و روانه زندان شد.

او اقدامات غیر اخلاقی از جمله دوست‌یابی، همسر یابی، انتشار تصاویر افراد و فروش اطلاعات شخصی را از اتهامات این فرد دستگیر شده ذکر کرد و گفت: پلیس به صورت شبانه‌روزی فضای مجازی و حقیقی را تحت کنترل داشته و با افرادی که تحت برهم زدن فضای آرامش و آسایش شهروندان را داشته باشند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

دانش پور از اجرای طرح عملیاتی در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی استان کردستان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام بر اساس مطالبات مردمی و به ویژه کاربران فضای سایبری است.

دانش‌پور؛ اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی، ترغیب به بی‌حجابی، تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاق و پیکر تراشی مصادیق مجرمانه است و برابر قانون با کسانی که در این راستا فعالیت کنند، برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتای استان کردستان به مروجان ناهنجارهای اجتماعی در فضای مجازی هشدار داد: تمامی تحرکات هنجارشکنان اجتماعی در فضای مجازی تحت کنترل پلیس است. شهروندان و کاربران فضای مجازی در صورت هر گونه کلاهبرداری و اگر امکان مراجعه حضوری برای آنان وجود ندارد، می‌توانند از طریق وب ‌سایت پلیس فتا به نشانی www.CyberPolice.ir، شکایت خود را ثبت و خواستار تحقیقات پلیسی باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.