سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

تئاتر و هنر‌های نمایشی از مظلوم‌ترین بخش‌های هنر است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج گفت: حوزه نمایش و تئاتر در شرایط دشواری به سر می‌برد که ضرورت دارد توجه ویژه‌ای به آن صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج گفت: حمایت‌های خوبی از سوی وزارت ارشاد در حوزه توجه به تئاتر صورت گرفته است که در آینده نزدیک خانه هنرمندان خوزستان و پلاتو‌های نیمه‌کاره تالار آفتاب، افتتاح خواهد شد.

او می‌گوید: دیدار گفت‌وگوی صمیمی مدیر کل هنر‌های نمایشی وزارت ارشاد با هنرمندان تئاتر پس از چندین سال بارقه امیدی برای تحول در این حوزه و توجه به دغدغه هنرمندان تئاتر است و از هنرمندان خواست تا بدون پرده و بی واسطه مشکلات و نقد‌های خود را بیان کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان می گوید: در خوزستان ۲۵ تئاتر برای بازبینی و اجرا به جشنواره تئاتر فجر ارسال و ۱۲ نمایش به بخش مسابقه و نهایی راه یافته است.

او گفت: گروه‌های نمایشی زیادی در استان فعالیت می‌کنند. سال گذشته بیش از ۶۰۰ کلاس و کارگاه آموزشی تئاتر در خوزستان برگزار شد.

سید امین سپهریان گفت: خوزستان، چراغ تئاتر را در کشور روشن نگهداشت و در سال گذشته خوزستان باعث شادابی جشنواره‌های تئاتر در کشور شد و پای ثابت این جشنواره‌ها بود.

خوزستان از لحاظ زیرساخت‌های آموزشی تئاتر یعنی پلاتو، سالن نمایش باید تقویت شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.