سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوی موارد کم بی حجابی را هم باید گرفت

استاندار خراسان جنوبی گفت: وضعیت عفاف و حجاب در استان مطلوب بوده و باید با موارد کم بد حجابی نیز مقابله کرد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: با توجه به حضور نخبگان استان در این شورا، تصمیمات باید بر اساس شرایط گرفته شود.

او افزود: تمام خراسان جنوبی را به صورت هماهنگ شده یا سرزده رفته ام و آن چه حاصل شده این بوده که شرایط عفاف و حجاب استان خوب است.

قناعت با بیان اینکه قدر این مردم را باید بدانیم عنوان کرد: قدر دانستن به معنای این نیست که به راحتی از کنار بدحجابان بگذریم اتفاقاً باید حساس باشیم و منسجم برنامه‌ها را ادامه دهیم و این چند درصد بی حجابی را هم رفع کنیم.

استاندار با تأکید بر اینکه باید خطا‌ها را رفع کنیم،  گفت: کشور،   فضای خوبی را در عرصه بین المللی دارد، اما در عرصه داخلی به ویژه رسانه و فضای مجازی نتوانسته ایم خوب عمل کنیم.

او ادامه داد: یکی از اتفاقات بسیار بزرگی که افتاده، این است که در گذشته کشور‌های عربستان و امارات به دنبال آمریکا بودند و با ناو‌های آمریکا ائتلاف دریایی بستند، اما خون شهدا و رهبری‌های حکیمانه و پیامبر گونه امامین انقلاب و تحریم‌ها و مشکلاتی که مردم تحمل کردند جواب داد و کار به جایی رسیده که عربستان و امارات ائتلاف دریایی با آمریکا را قطع کرده و با ایران ائتلاف دریایی دارند.

قناعت تصریح کرد: نظام ما قله‌های پیشرفت زیادی را طی کرده، اما در دو عرصه بین المللی که یکی اقتصاد و معیشت است و دیگری هم فرهنگی و موضوع عفاف و حجاب است می‌لنگیم.

به گفته استاندار، رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند ۹۰ درصد افراد بی حجاب کشور فریب خورده اند، ولی انسان‌های خوبی هستند که در راهپیمایی شرکت می‌کنند و یا در شب‌های قدر حضور دارند.

او با ذکر این نکته که در تصمیم گیری‌ها باید واقعیات جامعه را ببینیم نه چیزی که بر اساس سلایق شخصی در جلسات ارائه می‌دهیم، بیان کرد: استان در خصوص عفاف و حجاب مشکل خاصی هم ندارد، مردم ما نجیب، پاک و ولایت مدار هستند و اگر می‌خواهیم عملکرد‌ها را ارزیابی کنیم باید ارزیابی‌ها در ظرفیت زمان باشد.

قناعت داشتن نگاه انقلابی به موضوع رعایت عفاف و حجاب را در بین مسئولان ضروری خواند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
صدر
۰۳:۵۱ ۲۲ تير ۱۴۰۲
مسئله حجاب با راهپیمایی و همایش و شعار حل نمیشه ،راه حل مشکل بدحجابی و بی حجابی چند تا چیز۱.گشت ارشاد باید دوباره برگرده ،حذف گشت ارشاد بزرگترین اشتباه بود ۲.جریمه سنگین مالی و محدودیت های اجتماعی و کیفری و تعزیری باید وضع بشه ۳.نهادهای فرهنگی و آموزشی باید از کودکی ،کودکان رو عاشق اسلام و صدر اسلام بار بیارن به طوری که کودکان عاشق صدر اسلام باشند وقتی عاشق صدر اسلام شدند خود به خود در اسلام حل میشن و خیلی مشکلات حل میشه.ما متاسفانه کلا بر خلاف شعارهای اسلامی که میدیم هر آنچه که مربوط به اسلام و تاریخ صدر اسلام یا سانسور میکنیم یا حذف میکنیم.خوب افراد جامعه چطوری اسلامی بشن وقتی نه صدر اسلام میفهمن نه با پیامبر و یارانش همزاد پنداری می‌کنند نه چیزی از جهادها و فتوحات و دلاوری ها و حماسه های قهرمانان مسلمان در تاریخ میدونن.خوب معلومه چنین جامعه ای هیچوقت اسلامی نمیشه چون اصلا چیزی از اسلام نمیفهمه.میشه یه جامعه متناقض و آشفته و التقاطی
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
آفرین