سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کارگو هوایی در آذربایجان غربی

اتاق ارومیه به دنبال راه اندازی کارگو هوایی جهت ارسال سریع محصول به بازار‌های هدف بویژه اتحادیه اقتصادی اوراسیا، شانگ‌های و بریکس می‌باشد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ارومیه گفت: اتاق ارومیه به عنوان نماینده بخش خصوصی آذربایجان غربی بدنبال راه اندازی کارگو هوایی جهت ارسال سریع محصول به بازار‌های هدف بویژه اتحادیه اقتصادی اوراسیا، شانگ‌های و بریکس می‌باشد.

قاسم کریمی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه در گفتگو با اصحاب رسانه افزود: با توجه به فصل تولید محصولات تابستانه و نیاز بازار‌های اوراسیا بویژه روسیه و اهمیت ارز آوری برای کشور با توجه به تاکید استاندار محترم اتاق بازرگانی ارومیه برنامه ریزی لازم را برای ارسال کالا از طریق هوایی را آغاز نموده است.

کریمی افزود: توسعه بازار‌های صادراتی به کشور‌های حوزه اتحادیه‌های اقتصادی اوراسیا، شانگ‌های و بریکس از جمله اهداف اتاق ارومیه در دور دهم می باشد.

رییس اتاق بازرگانی ارومیه افزود: باتوجه به وجود سه فرودگاه بین المللی در آذربایجان غربی، ظرفیت‌های کشاورزی استان و رفع نیاز‌های داخلی و کشور‌های همسایه و اتحادیه‌های اقتصادی نوظهور با راه اندازی پرواز کارگو پل هوایی بین آذربایجان غربی و سایر مناطق ایجاد شود.

وی افزود: صادرکنندگان انواع محصولات صادراتی آذربایجان غربی می توانند با اعلام ظرفیت‌های خود به واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی ارومیه با شماره تماس ۷- ۳۳۴۵۹۸۳۴ - ۰۴۴ اتاق ارومیه را در برنامه ریزی بهتر در این امر کمک نمایند.

کارگو روش حمل باری است که در آن یک یا چند کالا از طریق هواپیما‌های غیرمسافربری و تجاری به نقاط مختلف دیگر فرستاده میشوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.