سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی امکانات غرب و شمال غرب کشور در ایام اربعین زیر ذره بین اورژانس کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور برای ارزیابی وضعیت آمادگی مراکز اورژانس غرب و شمال غرب کشور در ایام اربعین امسال، به آذربایجان غربی و کردستان سفر کرد.

جعفر میعادفر ، رئیس سازمان اورژانس کشور در اولین روز این سفر، وارد ارومیه شد و از مرکز اورژانس این شهر و همچنین وضعیت آمادگی برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در مرز تمرچین بازدید کرد. حضور در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان غربی و گفتگو با رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از دیگر برنامه‌های رییس سازمان اورژانس کشور بود.

میعادفر همچنین با فرماندار پیرانشهر در خصوص برنامه ریزی برای خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین دیدار و از پروژه احداث پایگاه مرزی اورژانس تمرچین، بازدید کرد.

در دومین روز این سفر، دکتر میعاد فر به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و فرماندار مریوان، از امکانات پایانه مرزی باشماق در این استان بازدید کرد.

ارزیابی راهکار‌های پیشگیری از معطلی و تسریع تردد زائران، وضعیت موجود و راهکار‌های ارتقای خدمات بهداشتی درمانی به زائرین حضرت اباعبدالله (ع) در ایام اربعین، پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر احتمالی و بسترسازی برای خدمات اورژانس هوایی در مواقع اضطراری از مهمترین مباحثی بود که در نشست دکتر میعادفر با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و شهرستان مریوان، مطرح شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور از امکانات و تجهیزات اورژانس استان کردستان بازدید کرد و راهی استان کرمانشاه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.