سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی بیش ازسه هزار فروشگاه برای خدمات کالابرگ الکترونیکی در البرز

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: بیش از سه هزار فروشگاه و پایانه برای خدمات کالابرگ الکترونیکی در البرز آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: بیش از سه هزار فروشگاه در مناطق شهری و روستایی این استان برای ارائه خدمات کالابرگ الکترونیکی انتخاب و آماده شده است.

عبدالله دارایی افزود: اکنون ۱۱ قلم کالا شامل پنیر، ماست کم چرب، روغن مایع، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، شکر، قند، گوشت منجمد، برنج و حبوبات در سطح این فروشگاه برای عرضه در قالب کالابرگ الکترونیکی در دسترس مردم قرار دارد.

او با بیان اینکه در ابتدای شروع طرح (اسفند ۱۴۰۱) حدود ۱۰۰ فروشگاه دارای زیر ساخت در این استان داشتیم، گفت: اکنون شمار این فروشگاه ها با کار و فعالیت جهادی به سه هزار و دویست واحد رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: یکی از مزایای کالابرگ الکترونیک آن است که دولت مابه التفات قیمت کالاها را پرداخت کند و مردم می توانند این کالاها را با قیمت مصوب تهیه کنند.

او با بیان اینکه در استان البرز به لحاظ کالا هیچ گونه کمبودی وجود ندارد، گفت: تمام زیر ساخت ها برای عرضه اجناس با کالابرگ الکترونیکی در این استان فراهم است.

دارایی گفت: بررسی میدانی بیانگر خرید این نوع کالا ها در تمام فروشگاه های طرف قرارداد طرح کالای الکترونیک در استان البرز دارد.

او گفت: طرح خرید کالابرگ الکترونیک اختیاری است و مردم می توانند به صورت اختیاری از آن بهره ببرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: این طرح به صورت رسمی از سیزدهم خرداد ماه در البرز آغاز شده و در این مدت ۱۶ هزار خانوار البرزی خرید به صورت کالابرگ الکترونیکی داشته اند که بیانگر استقبال مردم از طرح است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.