سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین یادواره رسانه‌ای ایثار و شهادت در استان همدان 

دومین یادواره رسانه‌ای استان همدان با موضوع ایثار و شهادت، چهارشنبه، ۲۴ خردادماه به میزبانی روزنامه کیهان و همدان پیام برگزار می‌شود.

محمد برخورداربا اشاره به اینکه دومین یادواره رسانه‌ای استان با موضوع ایثار و شهادت روز چهارشنبه، ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود، گفت: این یادواره به همت مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و با همکاری خانه مطبوعات و به میزبانی روزنامه کیهان و همدان پیام با موضوع «روایت عاشقی» برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این یادواره به منظور برنامه‌ها و اهداف کنگره هشت هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با معرفی، گپ وگفت در زمینه کتاب «فانوس حرم» و با حضور زینب شعبانی، نویسنده کتاب و حمیدی همسر شهید محسن فانوسی، راوی کتاب برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: این یادواره که با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود، از اردیبهشت‌ماه با کتاب زمانی برای عاشقی کلید خورده و با همکاری رسانه‌ها ادامه خواهد یافت.

برخوردارافزود: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مؤثر بین مسئولان و جامعه هستند و برای اینکه بتوانیم اثرگذاری لازم را در انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به مردم داشته باشیم باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.