سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گرگان برگزار می‌شود

شهرستان گرگان از ۹ تا ۱۳ تیر میزباندوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی با حضور حدود ۳۰۰ دانش آموز هنرمند خواهد بود.

به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، به همت بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا علیه‌السلام و با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

در همین راستا و در ادامه مجموعه جلسات ستادی ویژه این رویداد ملی، شورای سیاستگذاری جشنواره  با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون هنری این دستگاه اجرایی و عوامل ستادی و روسای کمیته ها، برای برپایی هرچه شایسته‌تر این جشنواره تشکیل جلسه داد.

در این جلسه حاضران درباره نحوه اطلاع رسانی و ارزیابی عملکرد، تبلیغات محیطی، استقبال و اسکان، مستند سازی و پوشش رسانه‌ای و مواردی از این دست بحث و تبادل نظر کردند.

 طبق اعلام ستاد برپایی جشنواره، دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی ۹ تا ۱۳ تیر ماه در گرگان برگزار می‌شود و حدود ۳۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ گروه صحنه‌ای و نیز میدانی و گروه‌هایی از استان حضور خواهند داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.