سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مسیر راه آهن شمال غرب در مراغه

مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی گفت: با عملیات ۶۰ ساعته پل زیرگذر کهجوق مراغه در مسیر راه آهن شمال غرب برای عبور قطار‌ها بازگشایی شد.

آقای قربانی گفت: برای اجرای زیرگذر کهجوق مراغه عبور  و مرور قطار‌های تبریز، مراغه و ارومیه به مدت ۷۲ ساعت مسدود شده بود که با اجرای سریع طرح مسیر از شب گذشته برای تردد بازگشایی شد و نخستین قطار شب گذشته از مراغه به سمت تهران با ایمنی کامل حرکت کرد.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح در کمترین زمان به صورت کاملا استاندارد و بدون حادثه اجرا شد و به پایان رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: این طرح با ۱۱ میلیارد تومان از اعتبارات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی احداث شد.

آقای علیزاده افزود: این طرح از بامداد ۲۱ خرداد با اخد مجوز مسدودی مسیر راه آهن سراسری آغاز شد و در مدت ۶۰ ساعت از طریق باکس گذاری به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در مدت زمان اجرای طرح قطار‌های این مسیر به تبریز و ارومیه تعطیل و مسافران قطار‌های مراغه برای تردد از ایستگاه شهر خداجو استفاده کردند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: این پل مسیر ۷ روستا با بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت است و اهالی این مسیر در فصل برداشت محصول با مشکل اساسی مواجه بودند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: حل این مشکل خواست ۴ ساله اهالی روستا‌های منطقه کهجوق بود.

آقای اسدیان افزود: به علت کم عرض بودن تونل موجود اهالی ۶ روستای مسیر با بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت برای جابجایی بار و تردد ماشین‌های سنگین و امدادی به شدت با مشکل مواجه بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.