سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش «ازدواج جوانان با همراهی خیران» در لرستان برگزار می‌شود

رئیس گروه ساماندهی امور ورزش و جوانان لرستان گفت: پویش «ازدواج جوانان با همراهی خیران» همزمان با هفته ازدواج آسان در لرستان برگزار می‌شود.

امین احمدپور رئیس گروه ساماندهی امور ورزش و جوانان لرستان با اشاره به هفته ازدواج اظهارداشت: اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان هفته ازدواج آسان نامگذاری شده و فرصتی است تا به دور از تجملات در راستای فرهنگ سازی برای ازدواج آسان تلاش کرد.

اوافزود: در همین راستا برنامه‌های متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده که یکی از برنامه‌ها، تجلیل از فعالان حوزه ازدواج و جوانان است، همچنین معرفی زوج‌های موفق، کمپین رسانه‌ای ترویج ازدواج آسان و بهنگام، فرهنگ‌سازی ازدواج آسان بدون تجملات و نشست‌های تخصصی اجرا می‌شود.

رئیس گروه ساماندهی امور ورزش و جوانان لرستان با اشاره به پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران، تصریح کرد: با توجه به این که خیران در همه عرصه‌ها حضور چشمگیری دارند، می‌طلبد در امر ازدواج آسان و کمک به زوج‌هایی که توان مالی ندارند، کمک کنند تا بتوانند زندگی مشترک را آغاز نمایند.

احمدپور با بیان اینکه ۱۱ مرکز مشاوره در استان مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: همزمان با هفته ازدواج آسان، مشاوره رایگان در مراکز مشاوره ازدواج ارائه می‌شود.

او بیان کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند که ۲۰ درصد از ظرفیت مکان‌هایی را که در اختیار دارند به امور ازدواج جوانان اختصاص دهند تا جوانان از این ظرفیت برای برپایی مراسم ازدواج استفاده کنند.

 

برچسب ها: ازدواج ، پویش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.