سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیای خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی در ونزوئلا با حضور رئیسی

خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی در ونزوئلا با حضور رئیس جمهور احیا شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان صبح سه شنبه به وقت محلی در دومین روز از سفر رسمی به ونزوئلا، از خط تولید دو خودروساز ایرانی که مجدداً پس از سال‌ها در ونزوئلا احیا شده است، بازدید کرد.

در نمایشگاهی که به همین منظور برپا شده است، بخشی از تولیدات دو شرکت «تراکتورسازی ون-ایران» و «سایپا» که مجدداً پس از سال‌ها خط تولید و صادرات خود را در ونزوئلا راه‌اندازی کرده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.

ظرفیت تولید کارخانه تراکتورسازی ایران در ونزوئلا سالانه ۱۲۰۰ دستگاه تراکتور است و تاکنون هزاران کشاورز ونزوئلایی در صف دریافت محصولات این شرکت قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور در بازدید از این نمایشگاه، دستور احیای کارخانه تراکتورسازی پس از ۹ سال تعطیلی و کارخانه خودروسازی پس از ۷ سال تعطیلی را صادر کرد. کارخانه تراکتورسازی و همچنین خودروسازی که در دهه ۸۰ به صورت مشارکتی بین شرکت‌های ایرانی و ونزویلایی، در این کشور تأسیس شده بودند، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تعطیل شدند و اخیراً با برطرف کردن موانع مجدداً احیا شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
ایران هیچ وقت بازیگر خوبی در مراودات اقتصادی بین المل نبوده. همیشه منافع اقتصادی مردم رو فدای منافع نطامی وسیاسی خودش کرده. امیدواریم که از این به بعد به منافع اقتصادی مردم هم توجه کند.
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
قیمت پراید اونجا چنده . دیگه باید 400ملیون رو شاخش باشه
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
سایپا رفته ونزوئلا خدا مردمشو بیامرزه آدمای خوبی بودن سایپا مطمئن
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
اونجام قرعه کشی میدن یا تو بورسه؟
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
هنوز شروع به تولید نکرده تعطیل شده و حالا دوباره راه اندازی !
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
ایران ونزوئلا افغانستان. یمن کاکای هم هستند
ناشناس
۰۶:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام.دو بار شکایت فرستادم دادگاه روحانیت تبریز،یه پیامک هم نیومد،این چه عدالت و اسلامی است که بیش از یک و نیم سال یک روحانی پول مردم را با سفته و قرارداد باعکس رهبر و مراجع تقلید،بالا بکشه و نه سود و نه اصل پول رو نده،یک و نیم سال مگر زمان کمی است که دادگاه روحانیت تبریز کاری انجام نمیده،چه مرگتان هست،اموال عرفان رضازاده که به اسم خودش هست یا اشنا و دوستش انتقال داده را بفروشید و پول مردم را پس بدید،الان ان اموال بیش از پنج برابر شده،محروم تر از این شهر گرمی پیدا نکردید که پول مردم نیازمند را با کلاهبرداری و نیرنگ نیست کنید،یعنی این مملکت صاحب نداره،چه خانواده هایی که نابودشان کردید،این همه مردم به اژه ای،اقای رهبر،دادگاه روحانیت تبریز و...شکایت ارسال کنند و هیچ کس رسیدگی نکنه،زور و قانون کذایی تون فقط به قشر اسیب پذیر میرسه،نه اختلاس کنندگان و کلاهبرداران
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
چخبر ۲۰۰ میلیون سرمایه گذاری ایران خودرو در افریقا
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
زرنگ
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
عالی است
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
حالا نه که خیلی پول هم میدن اون گدا گشنه ها
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
سرمایه گذار و دولت منفعت می‌کنند اما مردم نفعی نمی‌برند. ما رویای خرید خونه و ماشین رو بگور خواهیم برد...
ناشناس
۰۵:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
قیمت قبر هم نجومی شده. با این وضعیت باید خوراک لاشخورا بشیم.
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
به چه قیمتی اونجا ماشین به مردم می فروشید که برای مردم اونجا مزیت نسبی داره بجای ماشین ژاپنی،کره ای و امریکایی ،ماشین ایرانی سوار شوند؟و تاوان این دست و دل بازی را مردم ایران بدهند؟
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
بعد این سرمایه گذاری چه سودی به حال ما داشته و دارد ؟؟؟؟
هزار وطن فروش هزاران هزار میلیارد بردن در غرب سرمایه کاشتند و بعد به کشور یک پر نرسید چه سود که جوانان ما بیکار ووووو
سید حسن
۲۲:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
خدایا شکرت
اینجا را آباد کردیم
حالا نوبت ونزوئلا شد
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
باز چندسال بعد میان میگن زیان انباشته خودروسازها شده ....
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
چرا تعطیل شده بودند؟
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
باید از دولت قبل پرسید
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
کار خوب دولت قبل
بهنام
۲۲:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
چه کشور بدبختی که بخواد ماشین ساخت مارو سوار بشن
علی
۰۳:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
خودباخته
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
بدبخت تویی و خبرنداری
ابراهیم پهلو
۰۶:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
شراب مفت را قاضی هم میخورد .ماشین مفتی را کی سوار نمیشه ؟ اسن پیشکشی را کی دندانش را میشماره؟
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
سوالی مهم : کی ؟ چطور و چگونه این خط تولید که کلی برای ساختش هزینه شده ، متوقف شده بود ؟
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
خدابه دان مردم بدبخت ونزوئلا برسه باید باپول بنز فرغون سوارشدن.
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
اونا که پول بنز نمیدن ، خودروسازها با حمایت دولت و سیستم ،خودروهای خودشون رو در داخل کشور به قیمت های بالا به مردمی که در این بازار انحصاری خودرو گیر کردن میفروشن. اصولا قیمت همین خودروها در خارج از کشور یه چیز دیگست
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
عزیز قیمت همون قیمت فقط چون قیمت گذاری داخلی براساس دلار و دلار در کشور ما گرون تر شما فکر میکنی بقیه جاها خودرو هامون ارزون تر
حسین
۲۱:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
چرا.دولت.مسعله.نان.را.نمیتاند.مدریریت.کند.و.خیلب.هم.اسان..است.اول..نان.سبوس.دار.دوم.نان.کیلویی.سوم.قیمت.گزاری.منطقی.که.نانوا.سود.معتعارف.بلرد..چهارم.کنترل.ارد.سهمیه.نانوا.در.این.صورد.بازار.مصرفی.نان..حات.عادی.خود.را.طی.خواهد.کرد.وسلام
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
اوناهم باید تو صف واستن
حمید
۲۱:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
حتما قیمت تراکتور هم نصف قیمت تراکتورهای انجاست
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
جمعیت ونزوئلا از این به بعد نصف میشه پس
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
تراکتورهای خوبی داریم . درسته تجهیزات پیشرفته ندارهدمثل gps ولی واقعیت اینه که این وسایل هزینه تعمیر نگهداری زیادی داره بصرفه نیست . و مهمتر اینکه تراکتور باید راحت تعمیر بشه پس هر چقدر این تجهیزات برای زمینای کوچیک کمتر باشه بهتره .

سایپا هم عمر دست خداست . فاتحه الصوات
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
قیمت دنا پلاس چیشد؟
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
تو کشور لاستیک دولتی و ارزان پیدا نمیشه ولی مردم ونزوئلا نباید لنگ خودرو و لوازم یدکیش باشن
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
عوضش را می گیرند مجانی که نیست