سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به‌کار نمایشگاه خودرو در شیراز/رونمایی از اتومبیل‌های جدید

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اشاره به شروع نمایشگاه خودرو با حضور فعالان کشوری این عرصه در شیراز، گفت: رونمایی از اتومبیل‌های جدید یکی از جذابیت‌های این رویداد است.

محسن نهاوندی گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز با حضور ۱۴ شرکت دولتی و خصوصی فعال صنایع خودروسازی و وابسته، در محل نمایشگاه‌های دائمی فارس، آغاز به کار کرده است.

او گفت: این نمایشگاه به لحاظ کمی و کیفی از نمایشگاه‌های شاخص خودرو کشور به شمار می‌رود به طوری که نسبت به نمایشگاه سال گذشته از نظر متراژ فضای اختصاصی یافته، ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

نهاوندی گفت: بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز در مساحت ۱۵ هزار متری سالن‌های حافظ، نرگس، سرو، بهار، ملاصدرا و اردیبهشت در حال برگزاری است.

او گفت: این نخستین رویداد در حوزه خودرو کشور در سال جاری است و قرار است از چندین خودرو سبک و سنگین در کوران برگزاری نمایشگاه رو نمایی و پیش بینی می‌شود یکی از جذابترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های خودرو کشور باشد.

نهاوندی گفت: خودرو‌هایی که رونمایی می‌شوند غالبا تولید داخل هستند و این نشان از موفقیت متخصصان و تولیدکنندگان داخلی در این عرصه مهم است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۶ خرداد ماه برپاست و علاقه مندان می‌توانند طی ساعات ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه واقع در شهرک گلستان شیراز بازدید کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.