سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان:

تخصیص اعتبار تنها براساس برنامه انجام شود

استاندار خوزستان گفت: صددرصد مبلغ مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها باید در قالب برنامه بالادستی از سوی شورای برنامه‌ریزی دیده شود.

حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: با همکاری نخبگان موارد مورد نیاز پیشرفت استان، موانع، خلأها، اختیارات و اموری که سبب ایجاد گره در برخی از کار‌ها شده استخراج شود تا پس از بررسی به صورت پیشنهاد در قالب احکام برنامه هفتم جهت پیگیری به نمایندگان سپرده شوند.

او بر توجه به جهت‌گیری استان پیرامون پروژه‌های ملی و ارائه اختیارات به مدیران برای اجرای امور در ارائه پیشنهادات تاکید کرد و گفت: دو بخش اختیارات و جهت گیری استان در خصوص پروژه‌های ملی ضمن مطالعه و رفع نقایص براساس آمایش سرزمینی و توسعه استان در ارائه پیشنهادات مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا اگر این آسیب شناسی به درستی انجام شود می‌توانیم پیشنهادات خوبی را ارائه کنیم.

حسینی محراب می گوید: نظارت صحیح بر اختصاص مسئولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت‌ها انجام شود چهره شهر‌های استان باید تغییر کند و مردم تغییرات را به وضوح حس کنند.

به گفته او هیچ اعتباری به صورت سلیقه‌ای اختصاص داده نشود، تخصیص اعتبار تنها براساس برنامه انجام شود و این برنامه با موارد بالادستی اعلام شده از سوی معاونت برنامه ریزی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، مدیران کل و …. سازگار باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به بهره گیری از خرد جمعی برای استفاده از حق آلایندگی در استان تصریح کرد: شورای برنامه ریزی نباید در مقابل شرکت‌هایی که مسئول پرداخت حق آلایندگی هستند، کوتاه بیاید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.