سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس انجام شد؛

امضای تفاهم نامه کانون پرورش فکری با اداره کل حفظ آثار استان مرکزی

در راستای همکاری های مشترک و توانمند سازی تفاهم نامه مشترک بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مرکزی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان منعقد شد.

سرهنگ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نشست انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد: یکی از مهمترین ماموریت های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم است که با برنامه ها و فعالیت های مختلف دنبال می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین اقشار هدف گذاری شده برای برنامه های دفاع مقدس هستند و برنامه ریزی مطلوبی در این راستا انجام شده و معرفی فرهنگ دفاع مقدس در قالب های هنری و ادبی به کودکان یکی از اهداف مهم است و همکاری جدی و تعامل با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این راستا است.

وی ادامه داد: در راستای همکاری های مشترک و توانمند سازی تفاهم نامه مشترک بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منعقد شد و قطعاً زمینه تعامل های سازنده را فراهم خواهد کرد.

سرهنگ کریمی با اشاره به جزئیات این تفاهم نامه بیان کرد: تولید و تهیه آثار هنری و ادبی از جمله کتاب، کتاب صوتی و ترجمه یکی از روش‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به قشر کودکان و نوجوانان است و این همکاری با کانون قطعاً برکات فراوانی خواهد داشت و در این تفاهم نامه تالیف ۵ عنوان کتاب هدف گذاری شده است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله نویسندگی داستان، جلسات نقد ادبی، تربیت نویسندگان و اجرای برنامه های اثرگذار از دیگر مواد این تفاهم نامه است که گامی موثر در راستای توانمند سازی خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: همکاری در اجرای جشنواره‌های تخصصی اداره کل حفظ آثار از جمله داستان یوسف و شعر از دیگر مفاد این تفاهم نامه است و این مهم در راستای شناسایی استعدادها و بالا بردن سطح توانایی ادبی، هنری، مهارتی و اجتماعی مخاطبین خواهد بود.

وی اضافه کرد: فروش آثار ادبی با استفاده از ظرفیت‌های کانون از دیگر مفاد این تفاهم نامه است و این مهم نقشه راه تخصصی این دو مرکز مهم و اثرگذار خواهد بود و به فضل الهی و مشارکت و همکاری های جدی بین دو طرف آینده درخشانی برای کودکان و نوجوانان در حوزه فعالیت های دفاع مقدس پیش بینی می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.