سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت بهره‌مندی از پاداش برای همه مشترکان خانگی برق استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: امسال تمام مشترکان خانگی با کاهش مصرف برق می‌توانند از تخفیف‌های پاداش مدیریت مصرف برق برخوردار شوند.

حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان  در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح ضرورت انجام مدیریت مصرف برق و دلایل ناترازی تولید و مصرف اظهار کرد: حدود ۲۸ درصد از انرژی در بخش کشاورزی مصرف و مصرف برق هم در استان حدود ۶ درصد به طور طبیعی سالانه با رشد مواجه می‌شود و از طرفی دیگر، افزایش ۱.۵ درجه‌ای دما در امسال  از جمله عوامل مهم و اثرگذار در پیدایش این ناترازی هستند.

وی با اشاره به ۱۴۰ اقدام مهم وزارت نیرو در راستای تأمین برق پایدار در تابستان سال جاری افزود: با توجه به عبور موفق از تابستان سال گذشته و تأمین پایدار برق مشترکان خانگی، عمومی و تجاری این پیش‌بینی صورت گرفته است که با اقدامات ساده همشهریان نظیر استفاده از دور کند کولر آبی، استفاده از دمای آسایش ۲۴ درجه برای منازل و اماکن و خاموش کردن لامپ‌های اضافی امسال، نیز در این بخش‌ها فاقد خاموشی برنامه‌ریزی شده باشیم.

حسینی‌نژاد با عنوان اینکه مصارف انرژی استان غالباً در بخش تولید مصرف می‌شود، یادآور شد: از زمان ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه دوران اوج پیک‌بار استان است و مشترکان هر مقدار صرفه‌جویی در مصرف برق داشته باشند می‌توان به روند تولید در استان کمک کنند.

وی پیرامون طرح پاداش قبض برق خانگی خاطرنشان کرد: امسال برخلاف سنوات قبل تمام مشترکان خانگی با کاهش مصرف برق حتی مشترکانی که تا ۲.۵ برابر الگوی برق، مصرف داشته‌اند می‌توانند از تخفیف‌های پاداش مدیریت مصرف برق به ازای هر کیلووات پنج هزار ریال تا ۲۰ هزار ریال برخوردار شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.