سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور امدادگران اردبیلی در مانور اسکان اضطراری ۱۰۰۰ نفری منطقه شمالغرب کشور

معاون امداد و نجات استان اردبیل از حضور امدادگران اردبیلی در مانور اسکان اضطراری ۱۰۰۰ نفری منطقه شمالغرب کشور در منطقه هریس خبر داد.

عزیز ارشادیان در حاشیه برگزاری این مانور اظهار کرد: مانور اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر با حضور استان‌های شمالغرب کشور در منطقه هریس بصورت حرفه‌ای از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ خرداد با حضور امدادگران کار کشته این جمعیت انجام شد.

او با اشاره به اینکه این برنامه از سطح بسیار بالایی برخوردار بود به طوری که سرعت و دقت عمل نیرو‌های امدادی در این مانور جای تقدیر داشت.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مانور ۲۰ نفر از اعضای تیم واکنش سریع و پرسنل استان اردبیل بصورت حرفه‌ای شرکت داشتند و توانستند توانمندی‌های خود را با امدادگران استان‌های دیگر به اشتراک بگذارند.

ارشادیان با بیان اینکه حضور در این مانور حرفه‌ای تجربه بسیار ارزشمندی برای امدادگران ما بود، اضافه کرد: شرکت در چنین مانور‌هایی در مقابله با مخاطرات و حوادث پیش روی جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا کند. 

او با اشاره به انجام عملیات‌های هلی برد نیرو و اسلینگ بار با بالگرد نیز گفت: این مانور در راستای پاسخگویی مناسب به حوادث، بالا بردن آمادگی نیرو‌های واکنش سریع استان‌ها در راستای سرعت بخشی به امدادرسانی در حوادث انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این مانور با حضور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل به میزبانی استان آذربایجان شرقی (شهرستان هریس) برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.