سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر قلعه نویی بی توجه به حواشی، با ژست همیشگی

چهره معروف امیر قلعه‌نویی این بار در بیشکک شکار شد.

امیر قلعه‌نویی چهره آشنای سرمربیگری در فوتبال ایران برای دو دهه اخیر بوده و حالا با تجربه بالا به نیمکت تیم‌ملی رسیده تا برای دومین بار ایران را در جام ملت‌های آسیا هدایت کند.

قلعه‌نویی از زمانی که با مو‌های کاملا سیاه از سپاهان تا استقلال مشغول فتح لیگ خلیج فارس بود تا حالا که سکان تیم‌ملی را در دست گرفته، همیشه ژستی جالب داشته که امروز در بیشکک نیز شکار شد.

سرمربی تیم‌ملی در این تصویر در حالی که چهره متفکر به خود گرفته، به توضیحات رحمان رضایی، دستیارش گوش می‌دهد و همزمان تمرین کششی شاگردانش را نظاره می‌کند.

جالب اینکه رحمان در جام ملت‌های ۲۰۰۷ عضو تیم‌ملی بود و در خط دفاعی تغییر یافته تیم ایران، بازی می‌کرد. او در ۲۰۰۴ نیز عضو تیم برانکو ایوانکوویچ بود که تا روز پایانی تورنمنت در چین باقی ماند.

قلعه‌نویی در موقعیت جالبی نیز نسبت به تورنمنت کافا قرار دارد. در حالی که ابتدا تصور می‌شد او مخالف حضور ایران در این تورنمنت است، در نهایت با مذاکره فدراسیون، تیمش را راهی پایتخت قزاقستان کرد و حالا آماده دیدار با افغانستان می‌شود. البته خود او نیز از ابتدای جام گفت که تیم‌ملی نیاز به اردو‌های بهتری دارد.

نکته جالب اینکه در حالی که فوتبال ایران به سمت حضور در این تورنمنت پیش میرفت، قلعه در معرض انتقاداتی قرار گرفت که تندترینش مربوط به اظهارات محمد مایلی‌کهن بود، اما سرمربی ایران نسبت به است حواشی سکوتی کامل پیشه کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.