سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۶۵ نفر در کارخانه‌های فرآوری معدن نگینان

رئیس صنعت، معدن و تجارت درمیان گفت: با بهره برداری از کارخانه‌های فرآوری معدن خاک صنعتی نگینان برای ۲۶۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

بخشی رئیس صنعت، معدن و تجارت درمیان گفت: واحد فرآوری آجر‌های نسوز و آجر‌های رنگی، کارخانه دانه بندی و گرانول خاک‌های صنعتی، کارخانه فرآوری کود پتاس و کاشی سرامیک جزو طرح‌های  توسعه‌ای معدن نگینان است و با احداث کارخانه های فرآوری معدن نگینان، برای ۲۶۵ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

او با اشاره به اینکه هم اکنون خاک‌های صنعتی که از معدن نگینان درمیان استخراج می‌شود برای کارخانجات کاشی، سرامیک و گرانول یزد ارسال می‌شود افزود: در صورت بهره برداری از واحد‌های فرآوری برای این معدن، علاوه بر ایجاد اشتغال در زمینه فرآوری خاک‌های صنعتی نیز خودکفا می‌شویم.

بخشی عنوان کرد:  از ابتدای سال تاکنون روزانه حداقل ۵۰۰ تن خاک صنعتی از معدن نگینان استخراج می‌شود.  

رئیس صنعت، معدن و تجارت درمیان تصریح کرد: معدن خاک صنعتی نگینان با ذخیره قطعی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن و استخراج اسمی سالانه ۸۰ هزار تن ماده معدنی در شهرستان درمیان در حال فعالیت است.

او گفت: هم اکنون با توجه به فعال بودن معدن، ۱۸ نفر به صورت مستقیم در معدن نگینان مشغول به کار هستند که تمامی این افراد از مردم محلی و روستا‌های اطراف معدن هستند.  

پارسال ۶۰ هزار تن خاک صنعتی از معدن نگینان استخراج شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.