سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

سامانه شما برای دریافت کالابرگ الکترونیک معرفی شد

احمد وحیدی گفت: افرادی که مایل به دریافت یارانه خود به صورت کالابرگ الکترونیکی هستند، می‌توانند به سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند.

احمد وحیدی امروز دوشنبه در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور با اشاره به اینکه دولت در راستای تامین کالا‌های اساسی برای مردم، این طرح را تهیه کرده است، اظهار داشت: در این جلسه با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی موضوع کالابرگ الکترونیک بررسی شد.

وی ادامه داد: در این زمینه سامانه خوبی طراحی شده و ده‌ها هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف عملیاتی شده تا مردم بتوانند نیاز‌های خود را در قالب ۱۱ کالای اساسی اعلام شده، تامین کنند.

وزیر کشور یادآور شد: مسئول این طرح، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، اما در سطح استان‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها درگیر هستند؛ لذا لازم بود هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و آمادگی اجرایی فراهم شده است و مردم عزیز که تمایل به استفاده از یارانه در قالب کالابرگ و مشوق همراه آن (افزایش ۲۰ درصدی) دارند، به این سامانه (شبکه ملی اعتبار) مراجعه کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: این سامانه علاوه بر تامین کالا‌های اساسی، می‌تواند کار‌های دیگری از جمله زنجیره تامین و تامین مالی را سامان دهی کند و هماهنگی‌های لازم در این رابطه انجام شده و امید است مردم بتوانند از این طرح استفاده کنند.

سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) از طریق نشانی اینترنتی https://shoma.sfara.ir قابل دسترس است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
لطفاً در مورد رانت برخی فروشگاه‌های زنجیره ای مثل گندم (زیر مجموعه افق کورش و متعلق به گروه صنعتی گلرنگ) گزارش تهیه کنید.
در آنجا به جای محاسبه قیمت کالاهای خریداری شده، کل یارانه را بالا میکشند و شما میتوانید به هر مقدار از هرکالای غیر یارانه ای خرید کنید. مثلا در ابتدا صد ماکارونی را ثبت میکند و اعتبار یارانه شما را میگیرد. بعد در لیست خودش ماکارونیها را کم میکند و اجناس مختلف خودش را با یارانه به شما میفروشد.
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
با کالابرگ فقط از برندهای موجود درفروشگاههایی که به سامانه وصلند میتوان خرید کرد درحالیکه بایارانه میتوان از هرفروشگاهی و هربرندی که ارزانتر است خرید همچنین میتوان یارانه را برای ضامن وام یا پرداختهای ضروری مانند دارودرمان صرف کردبا این وصف میشودواضح بگویید کالابرگ چه مزیتی به یارانه دارد وچرا برای اجرای این طرح هزینه میشود؟؟آیا قیمتها با اجرای کالابرگ ثابت مانده وبه قیمت 1400است؟؟؟
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
کلا توی بخش لبنیات 4_5 برند بیشتر نداریم که بعید می دانم با پول یارانه از این شرکت ها لبنیات به قیمت 2 ماه پیش خرید چه برسد به قیمت سال 1400!! ماکارونی 2_3 تا برند معتبر هستند کدومشون ماکارونی بیرون و آزاد به قیمت 7_8 هزار تومان میدن!؟ برنجا که یا پاکستانی یا هندی یا قاطیه!! هیچ فرقی نداره با بیرون قیمت آزاد برای مرغ هم کجا مرغ آزاد به قیمت 23 هزار تومان بهت میدن!؟
یارانه برای ضمانت وام!!!! کجا کدوم بانک با پشتوانه یارانه وام میلیونی میده بگو بریم بگیریم! با پشتوانه سهام عدالت یه کارت اعتباری میخای بگیری باید از هفت خوان بگذری بری محضر وکالت محضری بگیری اینکه سقف وامش 5_6 میلیون بیشتر نیست!!
پرداخت ضروری برای دارووووووووو!
هر چقدر تغذیت بهتر بشه احتیاجت به دوا دارو دکتر کمتر میشه که تازه قیمتش آزاد حساب میشه
در ضمن زورت که نکردن چاقو بیخ گلوت نذاشتن که حتماً باید کالابرگ استفاده کنی همین پول نقد یارانه بچسب با 300 هزار تومان یه مرغ و یک روغن 800 گرمی به قیمت آزاد گیرت میاد سال بعد با همین 300 تومان یه مرغم گیرت نمياد بهت نمیدن!!بعد دیدن داری!!